Vilken kväll

1 Apr

Den här kvällen har jag längtat efter så länge och nu blev den äntligen av. Vi har haft nedräkning sedan vi bestämde att vi skulle ut. Har hittat en vän här nere som kommer några få veckor på hösten och en längre period på våren och i kväll hade vi beställt bord. Klockan åtta var vårt bord till men jag var sen för det var lite att göra på jobbet. Vilken mat vi åt. Vi var på Anno Domino. Hade hört att den skulle vara helt underbar och det var den också. Förrätten var det dyraste jag åt och det var så gott.

20130401-011411.jpg
En avokadomossue ( hur man nu stavar detta ord det ser lite fel ut, men jag tror ni förstår) med räkor. Det var papaya på också så gott. Det blev tre rätter och gott vin. Vilken middag! Sedan tänkte vi hälsa på en vän som jobbar på skandinaviska baren men den var stängd så vi gick till Lenas och tog en nattmedicin.

20130401-011821.jpg
Jag blev uppbjuden på två danser.
Tack kära Maria för en helt underbar kväll.

Puss och kram vi ses på stan!

Ett svar to “Vilken kväll”

  1. maria Wikström april 1, 2013 den 1:27 f m #

    Tack själv! Vilken underbar kväll

Lämna en kommentar